Odata cu Centenarul Romaniei, anul 2018 ne aduce inca un motiv de sarbatoare: celebrarea unui deceniu de eCommerce cu Extended, adica 10 ani de cand ajutam la dezvoltarea pietei eCommerce din Romania.
Povestea noastra incepe in anul 2008, atunci cand am lansat propriul magazin online cu produse IT&C, prin intermediul unei platforme eCommerce proprii, dezvoltata de la zero.
Dupa numai cateva luni de functionare, Vexio a primit premiul de Cel mai bun Start-up in cadrul competitiei "Gala Premiilor eCommerce", editia 2008, urmand ca apoi, in anul 2009, sa primeasca si titlul de Magazinul Anului in cadrul aceleiasi competitii eCommerce, editia 2009.
Intre timp, am inceput sa oferim platforma noastra si altor magazine online, de aceea, in anul 2010 ne-am dorit un "exit" pentru a ne putea concentra energia si entuziasmul pe dezvoltarea platformei. Drept urmare, in anul 2011 platforma noastra a primit numele de "Extended eCommerce".
Vexio, primul magazin online realizat pe platforma eCommerce Extended (design 2008):
Evoluam impreuna
10 ani mai tarziu, ne mandrim cu cele peste 150 de magazine online realizate care isi desfasoara activitatea prin intermediul platformei Extended, procesand zilnic mii de comenzi si ruland anual zeci de milioane de Euro.
Astfel, suntem alaturi de partenerii nostri, oferindu-le zilnic serviciile si suportul de care acestia au nevoie pentru a-si creste afacerile online.
Focus pe automatizare
In ultimii ani ne-am concentrat atentia pe automatizarea si optimizarea proceselor din platforma Extended. Ne-am propus sa oferim partenerilor nostri solutii care sa le optimizeze timpii de procesare a comenzilor (lucru despre care vom povesti intr-un alt articol), campaniile de marketing si reduceri, managementul retururilor, integrarea cu ERP-uri sau gestiuni de stocuri, integrarea cu eMAG Marketplace si chiar integrarea tuturor serviciilor de curierat si plati online din Romania.
Pe scurt, Extended a evoluat in ultimii ani de la platforma eCommerce cu care un magazin online isi incepea activitatea la platforma catre care migreaza magazinele online ajunse la maturitate, renuntand la alte platforme precum Magento, PrestaShop sau diverse platforme locale.
Continuitate
Continuam sa ne concentram energia pe automatizare si pe optimizarea magazinelor online pentru a le ajuta sa tina pasul cu ritmul in care evolueaza industria online din Romania.
Ti-a placut acest articol?
Urmareste-ne pe Facebook pentru a fi la curent cu cele mai noi articole din blogul nostru.
Intr-un articol anterior am povestit despre cum sa-ti pregatesti magazinul online pentru campania de Black Friday, iar acum a sosit momentul sa vedem cum arata rezultatele campaniei Black Friday 2017. Rezultatele Black Friday 2017 in ... Citeste tot articolul
In peisajul in continua evolutie al comertului online, protejarea datelor si respectarea reglementarilor precum Regulamentul General privind Protectia Datelor (GDPR) au devenit preocupari de prim ordin pentru afacerile care opereaza in special pe platforme de ... Citeste tot articolul
Editia campaniei de Black Friday de anul acesta a venit cu o serie de sanctiuni aplicate (atat inainte, cat si dupa campanie) anumitor magazine online din piata privind promotiile afisate pe site-uri, insa aceste sanctiuni ... Citeste tot articolul
Utilizam cookie-uri
Utilizam cookie-uri pentru a-ti imbunatati experienta de navigare pe site-ul nostru web. Astfel, utilizam atat cookie-uri esentiale (functionale), cat si cookie-uri de performanta pentru masurarea traficului sau pentru personalizarea si plasarea reclamelor. Pentru mai multe detalii, poti consulta politica noastra de utilizare cookie-urilor.