Te invitam sa descoperi evolutia vanzarilor de Black Friday si care au fost rezultatele magazinelor online de la an la an.
Rezultatele Black Friday 2018
In 2018, romanii au cumparat cu 30% mai mult fata de anul precedent, motiv pentru care magazinele online au reusit sa vanda produse in valoare de 1 miliard de lei, cu un cos mediu de cumparaturi in valoare de 526 lei.
eMAG a inregistrat o crestere de 28%, cu vanzari de 460 de milioane de lei;
PayU a procesat plati online in valoare de 157 milioane de lei;
Profitshare: tranzactii de 52.6 milioane de lei;
2Performant: 35.700 de comenzi generate, in valoare de 9.6 milioane de lei;
Vivre a avut o crestere de 150% fata de anul 2017, inregistrand vanzari de 16.1 milioane de lei;
Cumparaturile de pe dispozitivele mobile le-au depasit pe cele de pe desktop.
In 2017, eMAG inregistreaza incasari de aproximativ 360 milioane de lei (80 milioane de Euro, cu 20% mai mult decat in 2016) cu 1.1 milioane de produse comercializate. De asemenea, si alti retaileri inregistreaza incasari mai mari fata de anul 2016: FashionUp - 2 milioane de Euro (cu o crestere de 44%), evoMAG 3.2 milioane de Euro, tendinta generala fiind de crestere continua, asa cum a fost in fiecare an.
Cu ce a iesit in evidenta editia de Black Friday 2017? In primul rand, tranzactiile online cu cardul si in rate fara dobanda au crescut substantial, la fel si valoarea cosului mediu, iar cumparaturile efectuate de pe mobil au detinut cel mai mare procent.
Rezultatele Black Friday 2016
Fata de editia anterioara, in anul 2016 vanzarile de Black Friday cresc cu 30%. Magazinele online participante inregistreaza vanzari in valoare de 130 milioane de Euro, dintre care eMAG incaseaza aproximativ jumatate din suma, cu 700.000 de produse comercializate.
Editia 2016 a demonstrat inca o data ca romanii tind sa cheltuie online din ce in ce mai mult (pe toate categoriile de produse), iar magazinele online sunt din ce in ce mai pregatite din toate punctele de vedere: oferta de produse, tehnologie si logistica.
Rezultatele Black Friday 2015
In 2015 incasarile magazinelor online din Romania se ridica la un total de 100 milioane de Euro, din care eMAG incaseaza 44.8 milioane de Euro, cu 602.000 de produse comercializate.
Rezultatele Black Friday 2014
In editia Black Friday 2014, magazinele online participante sunt din ce in ce mai multe, iar eMAG mareste miza cu 400.000 de produse comercializate. Vanzarile inregistrate depasesc valoarea de 34 milioane de Euro, iar F64 inregistreaza 10.000 de comenzi in valoare de 2 milioane de Euro.
Rezultatele Black Friday 2013
eMAG pune la bataie 250.000 de produse si, pentru prima data in mediul online, poti achizitiona masini cu ajutorul butonului "Adauga in cos". eMAG inregistreaza in acest an incasari de 23 milioane de Euro.
Rezultatele Black Friday 2012
Incepand cu 2012 se alatura mai multe magazine online campaniei de Black Friday. Cu o gama mult mai mare de produse aflate la promotie, vanzarile magazinelor cresc cu peste 50% fata de 2011:
eMAG inregistreaza vanzari de 15.73 milioane de Euro;
Flanco inregistreaza vanzari de 12.1 milioane de Euro;
Magazine precum Altex, evoMag (cu vanzari de 970.000 de Euro), PC Garage sau Domo, raporteaza si ele cresteri semnificative fata de 2011.
Magazinele online participante la Black Friday se dovedesc a fi incapabile sa faca fata traficului generat de campanie si ofera o lectie altor retaileri. Pentru urmatoarele campanii, acestia vor trebui sa fie mult mai bine echipati din punct de vedere tehnologic si a stabilitatii site-ului.
Rezultatele Black Friday 2011
In anul 2011, eMAG si Flanco introduc pentru prima data campania de Black Friday pe teritoriul Romaniei, pentru a testa piata si apetitul consumatorilor. Cu reduceri de preturi de pana la 60%, site-ul eMAG.ro se blocheaza la 100.000 de utilizatori aflati in acelasi timp pe site, si incheie ziua cu vanzari de aproximativ 8 milioane de Euro.
In peisajul in continua evolutie al comertului online, protejarea datelor si respectarea reglementarilor precum Regulamentul General privind Protectia Datelor (GDPR) au devenit preocupari de prim ordin pentru afacerile care opereaza in special pe platforme de ... Citeste tot articolul
Google Smart Shopper 2022 este cel mai nou studiu realizat in exclusivitate pentru piata online din Romania, care evidentiaza cum si-au schimbat romanii comportamentul de cumparaturi din perioada pandemiei vs. perioada actuala. Raportul este bazat ... Citeste tot articolul
Conform unui studiu de caz, 91% dintre persoane citesc in mod regulat sau ocazional review-uri (feedback, opinii, recenzii, testimoniale, pareri), iar 84% dintre clienti au incredere in ele la fel de mult ca intr-o recomandare ... Citeste tot articolul
Utilizam cookie-uri
Utilizam cookie-uri pentru a-ti imbunatati experienta de navigare pe site-ul nostru web. Astfel, utilizam atat cookie-uri esentiale (functionale), cat si cookie-uri de performanta pentru masurarea traficului sau pentru personalizarea si plasarea reclamelor. Pentru mai multe detalii, poti consulta politica noastra de utilizare cookie-urilor.