Suntem aproape de finalul anului 2021, un moment prielnic pentru a reflecta asupra realizarilor din cursul anului si pentru a stabili obiectivele pentru anul urmator. Astfel, am realizat o retrospesctiva a evenimentelor si obiectivelor indeplinite in acest an la Extended.
Platforma Extended a beneficiat de 4 update-uri majore care au inclus 107 functii noi
Magazinele Extended au beneficiat anul acesta de 107 functii, module sau integrari noi si 49 de situatii / erori remediate prin intermediul celor 4 update-uri de platforma lansate. Dintre acestea putem mentiona:
Integrare cu ERP-uri, sisteme de gestiune si facturare noi: Pluriva, FGO sau BOCP Cloud;
Peste 4.000 de tickete procesate si solutionate de catre echipa de suport tehnic
Anul acesta echipa tehnica a fost din nou alaturi de comerciantii Extended, procesand si solutionand peste 4.000 de tickete de ordin tehnic sau dezvoltari personalizate la cerere. Astfel, pentru a simplifica acest proces de ticketing, in anul 2022 vom aduce o imbunatatire majora a modului de colaborare cu echipa noastra tehnica: vom integra tot suportul tehnic direct in cadrul platformei Extended. In acest fel, comerciantii vor putea transmite solicitarile direct din cadrul interfetei de administrare a magazinului (Manager), eliminand actuala platforma externa de suport tehnic - Freshdesk.
Am procesat solicitari de ordin tehnic intr-un singur an cat in ultimii trei ani, in zona de suport.
Am lansat pentru comercianti manualul de utilizare al platformei Extended
La inceputul anului, am lansat public manualul de utilizare al platformei, unde am publicat pana in prezent 52 de tutoriale distribuite in 6 categorii principale, cu scopul de a ajuta comerciantii nostri sa-si gestioneze eficient magazinele online operate prin intermediul platformei Extended.
Odata cu implinirea a 15 ani de existenta, am lansat si o noua identitate vizuala
Anul acesta am marcat implinirea a 15 ani de existenta pentru compania noastra cu o schimbare de imagine care a presupus o noua identitate vizuala, impreuna cu lansarea unui nou website care sa reflecte directia spre care ne indreptam: un ecosistem eCommerce complet integrat.
Mentinem un ritm de crestere constant al business-ului, cu +29% fata de 2020
In anul 2020 am inregistrat o crestere record de +47% fata de anul 2019, iar anul 2021 se incheie cu o crestere de aproximativ +29% fata de anul 2020. Astfel, dorim sa le multumim partenerilor nostri pentru increderea acordata in solutiile si serviciile pe care le oferim de peste 15 ani.
Ne-am adaptat la conditiile actuale de lucru si am reusit sa ne protejam toti colegii
Ne mandrim cu faptul ca in acesti 2 ani de pandemie am reusit sa ne protejam toti colegii prin aplicarea masurilor de siguranta impotriva infectarii cu noul coronavirus, adoptand modul de lucru hibrid si impartind echipa in 2 locatii pentru desfasurarea activitatii: sediul companiei si confortul propriului camin.
Am investit in achizitia si amenajarea unui nou birou pe care il putem numi "acasa"
In urma unei investitii care a presupus achizitia unui spatiu de birou, impreuna cu amenajarea si utilarea acestuia, anul acesta ne-am mutat activitatea intr-un nou birou care sa ne permita extinderea planificata inca de anul trecut in ceea ce priveste echipa tehnica.
Va invitam in noul nostru birou din Str. Crizantemelor Nr. 2G, Bl. A, Parter, Ap. 08, Galati.
Adrian Pintilie, pentru a 7-a oara membru al juriului Galei Premiilor eCommerce
Adrian Pintilie, co-fondatorul Extended, s-a aflat pentru a 7-a oara in juriul celui mai important eveniment eCommerce din Romania: Gala Premiilor eCommerce. In cadrul competitiei GPeC, Adrian Pintilie este responsabil pentru auditarea magazinelor online din punct de vedere al experientei utilizatorilor cu acestea si are ca sarcini principale interpretarea si aplicarea a 100 de criterii de jurizare si, totodata, participarea la intalnirile consultative cu magazinele auditate in cadrul competitiei.
Black Friday fara downtime pentru comerciantii Extended
In urma update-urilor constante de performanta aduse platformei si a imbunatatirii infrastructurii serverelor folosite, cele 26 de magazine online participante la campania de anul acesta s-au bucurat de un Black Friday lipsit de downtime, inregistrand cresteri in ceea ce priveste vanzarile totale si valoarea cosului de cumparaturi per client, conform infograficului realizat si publicat pe blog de catre echipa Extended.
Infografic: romanii au preferat produsele pentru casa si gradina de Black Friday in 2021, comparativ cu anul trecut
Portofoliul Extended s-a imbogatit anul acesta cu 20 de noi magazine online
Portofoliul nostru s-a marit anul acesta cu 20 de magazine online, comercianti care au ales Extended ca solutie eCommerce principala pentru business-urile lor. Printre acestea s-au aflat fie magazine complet noi, fie magazine migrate din cadrul altor solutii eCommerce sau magazine aflate deja in portofoliu, dar care au dorit o noua identitate.
Spike Shop
Rapper-ul "Spike" si-a lansat magazinul online oficial cu ajutorul platformei noastre, oferind fanilor posibilitatea sa-si achizitioneze articole vestimentare si accesorii tematice.
Celo
Magazinul online Celo, specializat in comercializarea de piese de schimb si accesorii pentru produsele Apple, a migrat anul acesta dintr-o platforma eCommerce full-SaaS catre Extended si beneficiaza in momentul de fata de toate functionalitatile oferite de pachetul Enterprise.
Delis
Un magazin online lansat de la zero, specializat in comercializarea de cosmetice si accesorii pentru femei si barbati, care continua sa creasca luna de luna cu ajutorul platformei noastre si a avantajelor pe care i le ofera pachetul Advanced impreuna cu una dintre cele mai noi integrari ERP: solutia BOCP Cloud.
Jucaresti
Brand-ul romanesc Jucaresti, specializat in fabricarea jucariilor si a jocurilor educative pentru copii, a ales sa migreze catre platforma Extended pentru a-si extinde business-ul si a beneficia din plin de functionalitatile pachetului Advanced.
Eco Iluminat
Eco Iluminat, unul dintre cele mai longevive magazine online care isi dezvolta afacerea cu ajutorul platformei Extended inca din anul 2009, si-a lansat o noua identitate vizuala, impreuna cu un design schimbat.
Continuam lista cu: Impure, Dopamin3, Mon Petit Jo, Dr. Calm, Global Game, eJolie, Pearl Luxury, eRefurbished, Ecasa, Stefas, Claresa, BDLP, Expert Motounelte, Gamisos si Home36.
Promisiunea pe care o facem clientilor si partenerilor nostri pentru anul 2022
Anul viitor, ca si pana acum, vom continua sa fim alaturi de clientii si partenerii nostri imbunatatind in mod constant atat platforma Extended, cat si serviciile pe care le oferim.
Va dorim sa aveti parte de momente de bucurie si o petrecere frumoasa la trecerea dintre ani! ?
Ti-a placut acest articol?
Urmareste-ne pe Facebook pentru a fi la curent cu cele mai noi articole din blogul nostru.
Suntem la finalul anului 2019, iar traditia ne indeamna sa privim in urma, sa ne felicitam pentru obiectivele atinse si sa reflectam asupra greselilor facute cu scopul de a invata din acestea. Pentru noi, acest ... Citeste tot articolul
Abordam astazi cel mai „hot” subiect al momentului privind colectarea datelor personale de la clienti de catre magazinele online si nu numai. Mai exact, este vorba despre regulamentul impus in anul 2016 la nivelul Uniunii ... Citeste tot articolul
Platforma eCommerce Extended si agentia de marketing AdFluence incheie un parteneriat strategic pentru a oferi comerciantilor din Romania un pachet complet de servicii, atat din punct de vedere tehnologic, cat si in ceea ce priveste ... Citeste tot articolul
Utilizam cookie-uri
Utilizam cookie-uri pentru a-ti imbunatati experienta de navigare pe site-ul nostru web. Astfel, utilizam atat cookie-uri esentiale (functionale), cat si cookie-uri de performanta pentru masurarea traficului sau pentru personalizarea si plasarea reclamelor. Pentru mai multe detalii, poti consulta politica noastra de utilizare cookie-urilor.