In pragul celor mai importante campanii de vanzari ale anului scoatem la lumina noul update al platformei Extended, care contine 37 de noi functionalitati, module sau integrari externe in cadrul ecosistemului nostru eCommerce.
Integrare cu aplicatia de facturare FGO
FGO este singura aplicatie de facturare online integrata in parteneriat cu SAGA Software - cel mai popular soft de contabilitate din Romania - iar avantajul principal pe care il ofera este integrarea directa prin API dintre FGO si SAGA, integrare care nu este pusa la dispozitie pentru alti furnizori de solutii software, ci doar prin intermediul metodei export & import de fisiere.
Integrarea automatizata prin API dintre Extended si FGO faciliteaza transferul de date (bidirectional) necesar pentru emiterea facturilor din cadrul aplicatiei FGO si preluarea lor in format PDF in cadrul platformei Extended, astfel incat acestea sa poata fi descarcate sau transmise catre clientii magazinului online.
Integrarea este disponibila in cadrul pachetelor Advanced si Enterprise.
Integrare cu Pluriva ERP
Pluriva este o solutie de tip ERP - Enterprise Resource Planning - adresata companiilor romanesti care doresc sa-si optimizeze atat procesele cronofage, cat si resursele disponibile. Astfel, integrarea automatizata a ERP-ului Pluriva, pusa la dispozitie in cadrul platformei Extended, faciliteaza transferul de date bidirectional (clienti, facturi, stocuri, preturi, AWB-uri etc.) dintre cele 2 solutii si optimizeaza fluxurile operationale si logistice, reducand astfel costurile.
Integrarea este disponibila in cadrul pachetelor Advanced si Enterprise.
Integrare cu Sameday Lockers (puncte de ridicare)
Integrarea cu serviciul de curierat Sameday primeste un update folositor magazinelor online: implementarea livrarii in cadrul punctelor de ridicare (lockerele EasyBox). Astfel, prin intermediul noului sistem de checkout disponibil in cadrul platformei, magazinele isi pot activa modulul destinat punctelor de livrare, iar clientii vor putea opta pentru livrarea produselor la o adresa (prin metoda clasica a curierului rapid) sau intr-unul din punctele de ridicare puse la dispozitie de catre Sameday.
Integrare Lockere EasyBox (puncte de ridicare personala a coletelor);
Actualizarea legaturilor de status a livrariii pe baza unor noi informatii puse la dispozitie de catre Sameday.
Integrarea este disponibila in cadrul tuturor pachetelor Extended.
Imbunatatiri aduse integrarii cu eMAG Marketplace
Modulul care faciliteaza integrarea automatizata cu marketplace-ul eMAG primeste si el o serie de functii si imbunatatiri importante:
Posibilitatea de a asocia produse si prin atribuirea PNK-ului produselor din magazinul online propriu (din platforma Extended);
Posibilitatea de a face legatura intre mai multi curieri;
Posibilitatea de a livra produsele prin intermediul curierilor sau a lockerelor eMAG (punctele de livrare Sameday);
Filtre suplimentare la afisarea produselor listate in eMAG Marketplace;
Modificarea metodei de trimitere a documentelor conform noilor cerinte eMAG Marketplace;
Posibilitatea de a selecta localitatile eMAG la metoda de livrare (curier);
Generare AWB in functie de punctul de ridicare selectat.
Integrarea este disponibila in cadrul pachetelor Advanced si Enterprise.
Interfata noua pentru procesarea comenzilor
Interfata destinata procesarii comenzilor de catre operatorii platformei a primit un update (redesign) semnificativ, atat in zona de listare a comenzilor (in care sunt afisate detalii suplimentare), cat si in cea de detalii comanda. Aceasta noua interfata faciliteaza timpul de procesare si livrare a comenzilor prin intermediul functionalitatilor si informatiilor afisate si usureaza experienta de utilizare a platformei.
Alte functionalitati
Actualizari produse - acum pot fi actualizate informatii noi prin intermediul fisierului de actualizare, precum:
Furnizor "default" la produs;
Link SEO produs;
Creeaza produs in marketplace (Da / Nu).
Procesare comenzi:
Export ID comanda extern (ex: ID comanda eMAG);
Afisarea in comanda a stocului actual si a celui din momentul salvarii comenzii.
Imbunatatiri aduse integrarii cu SmartBill:
Actualizare stoc la mai multi furnizori;
Modifica "useStock" (generare factura cu sau fara scadere de stoc): posibilitatea de a adauga;
Nume gestiune din "SmartBill" fara a se realiza scaderea de stoc din gestiune;
Alte functionalitati si imbunatatiri:
Functie de filtrare a comenzilor dupa numarul de telefon, direct din sectiunea de detalii comanda;
Servicii de livrare (curieri): posibilitatea de a configura daca un curier este sau nu afisat in Front Store. Se poate utiliza astfel doar in Manager (in procesarea comenzilor) si / sau servicii externe (ex. marketplace-uri);
GLAMI - posibilitatea de a selecta categoriile de produse care se trimit catre marketplace;
Export feed (furnizor): a fost adaugata posibilitatea de a realiza exportul prin intermediul fisierului de tip Excel;
Gama - a fost adaugata posibilitatea de a configura reguli diferite de ordonare;
Campanie - a fost adaugata posibilitatea de a ordona produsele si de a adauga un badge personalizat (afisat doar in landing page-ul de campanie);
Creare borderou pentru Dragon Star Curier;
A fost implementata posibilitatea de a adauga "Serial Number" la produsele din comanda (cu afisarea SN-ului in certificatul de garantie);
Nume inteligent pentru produse: este o metoda noua de a genera in mod automat numele produselor pe baza unui sablon care preia informatii din cadrul specificatiilor de produs. Acest nume inteligent se poate activa la salvarea produselor din "Feed furnizor" sau prin actualizarea cu ajutorul unui fisier Excel;
A fost adaugat un camp nou in modulul de "Feed-uri": Stoc (descriere);
A fost imbunatatit motorul de cautare a comenzilor in functie de client;
Cupon - a fost adaugata functie de export in sectiunea de cupoane;
Primul produs din categorie: este o metoda noua de a selecta un anumit produs ca fiind primul afisat in categorie. Acest lucru poate fi realizat prin intermediul link-ului de categorie, adaugand parametrul "?first=ID_PRODUS" la finalul link-ului (exemplu: https://www.magazin.ro/link-categorie?first=ID_PRODUS);
Au fost adaugate informatii noi in feed-ul Retargeting Biz;
Testimoniale - posibilitatea de a afisa testimonialele provenite de la clienti in pagina de categorie a produselor (acest modul necesita modificari suplimentare pentru adaugarea acestora in Front Store);
Alias curier - a fost adaugata posibilitatea de a crea inregistrare multipla pentru aceeasi localitate;
Pentru modulele Multi Limba si Multi Store a fost modificat sistemul Robots.txt si Sitemap.xml, existand acum un link general.
Erori si situatii remediate (16)
Pe langa noile functionalitati descrise mai sus, venim si cu un pachet de solutii pentru erorile semnalate de catre clienti sau depistate de catre echipa de suport tehnic & dezvoltare:
Fix problema la anumite filtre din Manager;
Fix problema dublare imagini la unirea produselor;
Fix problema pentru exportul de clienti care afisa inregistrarile pe un singur rand;
Fix problema pentru situatiile cand nu se adauga link-ul de plata (pentru metodele de plata card) la schimbare prin intermediul "Schimba curier";
Fix problema la adaugarea unei comenzi din sectiunea de "Clienti" - informatiile clientului nu se completau in mod automat;
Fix problema la adaugarea produselor cu discount in comanda (Manager) - doar pentru produsele cu optiuni, atunci cand prima optiune avea alta valoare sau discount fata de cea adaugata;
Galerie de imagini: nu se afisa corect video-ul la "Zoom" in galerie;
Import produse prin intermediul unui fisier Excel: fix problema la salvarea produselor atunci cand erau existau anumite caractere;
Fix preluare Furnizor in comanda produse, pentru comenzile din sursa externa (ex. eMAG sau CEL Marketplace)
Fix adaugare pachet cu selectie de categorie;
Fix adaugare grupa discount in categoria principala de produse atunci cand subcategoriile sunt dezactivate;
Fix export SAGA a facturilor anulate;
Fix calcul stoc fizic atunci cand un furnizor nu este activ;
Fix afisare nume produs la "Garantie" atunci cand numele era prea lung;
Fix modificare produs din "Campanii";
Fix problema pachet produse: se procesau si pachetele cu un singur produs si se afisau pachetele care aveau produse fara stoc.
Tutoriale noi in manualul de utilizare (2)
In cadrul manualului de utilizare au fost adaugate 2 tutoriale noi pentru:
Peste 100 de magazine online de dimensiuni medii si mari isi dezvolta afacerea prin intermediul Extended, o platforma eCommerce construita de la zero pe baza unui know-how de 15 ani de experienta in online si ... Citeste tot articolul
Punem la dispozitia comerciantilor Extended un nou update al platformei, care contine 8 integrari noi, 16 functionalitati si module noi si 23 situatii remediate. Functionalitati si integrari noi (24) Integrare cu Nexus ERP prin API ... Citeste tot articolul
Suportul tehnic este unul dintre principalele servicii pe care le oferim in pachetele Extended, un serviciu fara de care o platforma eCommerce n-ar fi decat o simpla solutie software, obligand managerii de magazine online sa-si ... Citeste tot articolul
Utilizam cookie-uri
Utilizam cookie-uri pentru a-ti imbunatati experienta de navigare pe site-ul nostru web. Astfel, utilizam atat cookie-uri esentiale (functionale), cat si cookie-uri de performanta pentru masurarea traficului sau pentru personalizarea si plasarea reclamelor. Pentru mai multe detalii, poti consulta politica noastra de utilizare cookie-urilor.