Studiul „Opinii de Incredere” – 9.42 este nota medie acordata de clientii magazinelor online din Romania

Articol publicat in Studii de caz pe 19.10.2018

Opinii de Incredere

Partenerii nostri de la Trusted au realizat un studiu de caz intern asupra notelor acordate de catre clienti magazinelor online inscrise in sistemul "Opinii de Incredere".

Studiul are la baza 6.482 de note publice acordate de clientii reali si verificati de la 67 de magazine online participante in perioada Mai - Septembrie 2018.

Magazinele Online au obtinut nota medie 9.42 prin sistemul Opinii de Incredere

Rezultatele studiului arata faptul ca 76% dintre clienti au acordat nota 10, 14% au acordat nota 9, 5% au acordat nota 8 si 5% au acordat note sub 8, rezultand astfel o medie de 9.42.

Opiniile si notele acordate de clienti reali magazinelor online romanesti le ajuta pe acestea sa se adapteze constant cererii pietei, pretentiilor in crestere ale clientilor si concurentei. Nu putine au fost cazurile in care, pe baza feedback-ului primit de la utilizator, magazinele atestate au facut modificari la site sau la procesul de comanda sau au investit mai mult timp si ceva bani in imbunatatirea comunicarii cu cumparatorii.

George Hari Popescu, project manager TRUSTED.RO.
Opinii de Incredere

Daca sunt intrebati in mod constant, clientii magazinelor online sunt deschisi in a aprecia serviciile de vanzare primite. Iar magazinele online care accepta ca toate opiniile clientilor lor sa devina publice nu doar ca au un grad mai ridicat de respect fata de clienti, dar inteleg ca nimeni nu este perfect, ci doar perfectibil. Cifrele par linistitoare, dar cele 3 procente de note intre 1 si 5 sunt un factor de luat in calcul, pentru ca reprezinta clienti nemultumiti (unii pe buna dreptate) care, daca nu-si rezolva problemele cu magazinul, pot fi o pierdere, nu doar pentru un magazin anume, ci poate pentru intreg comertul electronic.

Bogdan Manolea, co-fondator TRUSTED.RO

Serviciile de curierat au obtinut nota medie 9.02 prin sistemul Opinii de Incredere

In schimb, serviciile de curierat au primit note cu o medie de 9.02, formata din 74% note de 10, 12% note de 9, 5% note de 8 si 9% au acordat note sub 8.

Magazinele online participante la acest studiu sunt inscrise in sistemul Opinii de Incredere si detin Marca de Incredere Trusted obtinuta pe baza unui set de criterii inspirate din legislatia de eCommerce si bunele practici din domeniu.

Astfel, toate opiniile si notele sunt publice in sistemul Opinii de Incredere, sistem care a inregistrat pana acum 66.000 de opinii de la clientii magazinelor atestate.

Ce este si cum functioneaza sistemul de feedback Opinii de Incredere by Trusted

Sistemul de feedback Opinii de Incredere - https://feedback.trusted.ro este dezvoltat si garantat de catre partenerii nostrii de la Trusted si este destinat sa gestioneze in mod obiectiv feedback-ul cumparatorilor verificati, rezultand astfel o nota medie publica a magazinului online.

Modul prin care "Opinii de Incredere" se diferentiaza de alte astfel de sisteme se realizeaza prin faptul ca toti clientii care isi publica opiniile despre un magazin online sunt 100% reali si verificati, astfel incat doar persoanele care intr-adevar au facut o achizitie din magazinul respectiv pot lasa o nota si un comentariu.

Sistemul este inclus in pachetul Trusted - Marca de incredere, dar instalat numai de catre magazinele online atestate care doresc acest lucru.

Astfel, in calitate de actual sau viitor utilizator al platformei noastre, te vei putea bucura de avantajele pe care ti le ofera feedback-ul primit de la clientii tai prin intermediul "Opinii de Incredere", deoarece platforma eCommerce Extended are deja integrat acest sistem.

Ti-a placut acest articol?

Urmareste-ne pe Facebook pentru a fi la curent cu cele mai noi articole din blogul nostru.

Articole din aceeasi categorie

Ce sunt elementele de incredere si cat de mult conteaza pentru clientii tai

Ce sunt elementele de incredere si cat de mult conteaza pentru clientii tai

Publicat in Studii de caz pe 28.09.2021

Atat in cazul magazinelor online nou lansate sau care nu beneficiaza de o campanie agresiva de marketing, cat si in cazul magazinelor cunoscute, elementele de incredere devin importante in ceea ce priveste decizia clientilor de ... Citeste tot articolul

Ce platforma eCommerce alegi pentru magazinul tau online in 2023

Ce platforma eCommerce alegi pentru magazinul tau online in 2023

Publicat in Studii de caz pe 12.04.2023

Ce este o platforma eCommerce? O platforma eCommerce este un software sau o aplicatie web-based care permite crearea si administrarea unui magazin online. Aceasta include functii precum gestionarea produselor, procesarea platilor, gestionarea comenzilor si livrarii, ... Citeste tot articolul

Evolutia vanzarilor de Black Friday in 2021 comparativ cu anul anterior (infografic)

Evolutia vanzarilor de Black Friday in 2021 comparativ cu anul anterior (infografic)

Publicat in Studii de caz pe 18.11.2021

Editia campaniei de Black Friday de anul acesta a venit cu o serie de sanctiuni aplicate (atat inainte, cat si dupa campanie) anumitor magazine online din piata privind promotiile afisate pe site-uri, insa aceste sanctiuni ... Citeste tot articolul